Облыс кітапханашыларына арналған Оқу орталығы 2011 жылы құрылған.

Мақсаты: Тыңдармандардың кітапхана дамуының перспективасы мен оның стратегиясының негізгі бағыттарын дамытуға, еңбек уәждемесінің деңгейін арттыруға, өз кітапханасындағы қызметкерлердің жолын қууға, оны жасампаз-өнімділік қызметіне жедел енгізуге ықпал ету.

  • Орталықта оқитындар: облыс кітапханашылары және т.б.;
  • Оқу пайдаланушыларға арналған 8 жұмыс орнымен жабдықталған 2 оқу алаңында жүргізіледі (кітапханаларды дамыту бөлімі, Интернет-класс);
  • Оқу процесі есебінде Н.В.Гоголь атындағы ОӘҒК қызметкерлері тренерлерлік етеді;
  • Анағұрлым талап етілген тақырыптар: «Интернеттегі қашықтағы жұмыс», «Интерттегі іздеу жұмысы» (іздеу стратегиясы, танымал сайттар), «Кадрлық менеджмент», «Интернеттегі білім берулік ресурстар», «Қызметкер уәждемесі», «Кітапханадағы стратегиялық басқару және жоспарлау». Авторизация және пайдаланушыны Қазақстандық Ұлттық электронды кітапхана (ҚҰЭК)web-порталында тіркеу;
    2011 жылы Орталықта 60 тыңдарман оқыды, 2012 жылы – 90.

Оқу сабақтарының тақырыптары:

«Қазіргі заманғы кітапхананың даму векторы». «Жаңа технологияларды дамытудағы басқару шешімдері». «Кадрлық менеджмент». «Қалыптастыру принциптері және кадрлық резервтің дереккөздері». «Қызметкердің уәждемесі». «Кітапханадағы стратегиялық басқару және жоспарлау». Дәрістер.

«Азаматтық қызметкерлерді лауазымға тағайындау тәртіптері», «ОКЖ қызметінің стратегияларын анықтау. ОКЖ қызметінің негізгі көрсеткіштері. Қызметтің стратегиялық жоспарланылуы. Стратегиялық жоспарлау қадамдары. Ұйым миссиясының тұжырымдамасы (SWOT--талдау). Стратегиялық мақсаттарды талдау. Тактикалық тапсырмаларды анықтау. Ресурстар мен мүмкіндіктерді бағалау және т.б. Жоспарлаудың алты базалық жорамалдары. «Басқару мәселелерін шешу алгоритмі» іскерлік ойын. Тәжірибелік сабақтар» сұрақтарына тәжірибелік жағдайлық тапсырмаларды шешу және талдау:

Кітап нарығының түрленуі, электрондық кітаптар және кітапханаларды цифрлық кезеңде елестету. Дәріс.

ON-LINE каталогтар. Тәжірибелік сабақтар.

Электрондық ақпараттың басқыншылығы (интервенциясы), цифрлау және электрондық кітапханалар. Дәріс.

Құжаттарды цифрлау. Тәжірибелік сабақтар. Сканерлеуге дайындық. Лицензиялық бағдарламаларды қолдану. Файлдар форматы. Электрондық құжатты құру технологиясы және құжатты ТДБ байлау. Тәжірибелік сабақтар.

«РАБИС» электрондық каталогы. АРМ «Каталогизатор». АРМ «Поиск и Заказ». Тәжірибелік сабақтар.

Е-үкімет. Ақпараттық қызметтер. Интерактивтік қызметтер. Транзакциялық қызметтер. ҮИИД (ФИИР). Тәжірибелік сабақтар.

ҚазҰЭК. Авторизация және пайдаланушыны Қазақстандық Ұлттық электронды кітапханасының (ҚҰЭК)web-порталында тіркеу. Электронды каталогтың «Кітаптардың е-көшірмелері», «ҚР ҰАК каталогтары» бөлімдеріндегі іздеу.

«Заң», «Параграф» деректер базасындағы іздеу. Тәжірибелік сабақтар.

Интернеттегі іздеу жұмыстары (іздеу стратегиясы, танымал сайттар және т.б.). Тәжірибелік сабақтар.

АКТ дамуы. IT-нарық, олардың кітапханалар мен қоғамға әсері. АКТ басты даму тенденциялары. Жеке компьютерлердегі пайдаланушылық жайлылықтың деңгейін одан әрі арттыру. Е-кітаптар планетасы. Дәріс.

Интернет локалды және жаһандық деңгейдегі қоғамдық коммуникацияның негізгі инфрақұрылымы сияқты.

Интернетке мобильді қолжеткізу және мобильді ресурстарды қалыптастыру – кітапхана қызметіндегі Интернеттің таяудағы болашағындағы басты бағыт. Дәріс.

Web 2.0. инновациялық құпралдары

WIKI (бірлесіп құрастыру, зерттеу, ресурстар мен ақпарат жинақтау). Тәжірибелік сабақтар.

Блогтар. Кітапханалық блогты қалай құрастырамыз? Тәжірибелік сабақ.

RSS – бұл кітапхана жаңалықтары туралы ақпараттандырудың ыңғайлы әдісі Сайтта жаңалықтардың RSS-таспасын қалай құрастырады?. Тәжірибелік сабақтар.

3D форматында әдістемелік құралды құрастыру: тәжірибелік курс. Тәжірибелік сабақтар.

"Skype (скайп)" бағдарламасымен жұмыс. Бағдарламаны жіберу. Гарнитура мен вэб-камераны баптау, микрофонды баптау. Байланыстарды іздеу және оларды тізімге қосу. Керек байланысты таңдау және байланыс таңдау («Позвонить» и «Видеозвонок») («Қоңырау шалу» және «Бейнеқоңырау шалу». Тәжірибелік сабақтар.

Бейнероликті қалай құрастырады? «Movie Maker», «Pinnacle», «Virtual Dub», «Video mach», «Adobe Premiere» және т.б. бағдарламаларды зерттеу. Форматтар: wmv, avi, DVD- Video және т.б. Тәжірибелік сабақ.

Мультимедиалық сервистер: фото (Flickr. сom, foto. mail.ru), бейне (YouTube. com) және дыбыс (i-Tunes) – хранилища мультимедиалық ақпарат сақтау орны. Тәжірибелік сабақ.

Виртуалды кітап көрмелерін қалай құрастырады? Тәжірибелік сабақ.

Әлеуметтік желілер: «Facebook», «Мой мир», «Одноклассники» және т.б. интернет-бірлестіктер.

Әлеуметтік бетбелгілер, бұл - Интернетті пайдаланушылар оның көмегімен web-ресурстардың бетбелгілерін бөлісе, құрастыра, басқара алатын құрал.Тұсаукесер.

Кітапханашыларды компьютерлік сауаттылыққа оқыту: Тренинг тақырыптары:

  • Модуль 1.  Дербес компьютермен танысу. Компьютер деген не?
  • Модуль 2 «Windows» меңгеру.
  • Модуль 3.  Папкалар мен файлдармен тиімді жұмыс.
  • Модуль 4 Деректер архивациясы. Вирустар. Антивирустар.
  • Модуль 5. Локалды желі.
  • Модуль 6.  «MS Word» бағдарламасында жұмыс.
  • Модуль 7.  Суреттерді қою. Мәтіндік кестелерді жылдам құрастыру және жасау. Құжаттарды басу.
  • Модуль 8. Создание электронных таблиц в «MS Excel» электронды кестелерді құрастыру.
  • Модуль 9. Диаграммаларды есептеу және құру.
  • Модуль 10. «Pover Point» жұмыс. Көркем тұсаукесерлерді құрастыру.
  • Модуль 11. Интернетке ену және саяхат.
  • Модуль 12. Электронды поштамен жұмыс.

Тренингтер, тәжірибелік сабақтар.

«Твой курс» бағдарламасы бойынша жаттығулар мен тапсырмалардың оқу курсы.