- Мақала жайында ақпарат
- Көру саны: 600
Кітапханамызда жұмыс жасайтын "Жыр-Жауһар" поэзия клубының мүшелері жас буынды әдебиетке, кітап оқуға қызықтыруды алға мақсат етіп қойған. Сондықтан осы мақсатта іс-шаралар жүргізіп, жастарды кітап арқылы тәрбиелеуге өз үлестерін қосып жүреді.
4 маусым күні "Жыр-Жауһар"поэзия клубының бір топ мүшелері №34 орта мектептің жазғы демалыс лагерінде болып қайтты. Қазақстан Республикасының рәміздері күні мерекесі мен алда келе жатқан Елордамыз Астана күніне орай "Бүлдіршін көзіндегі күлкі" тақырыбында бірқатар шаралар
...- Мақала жайында ақпарат
- Көру саны: 1053
Жастарды патриоттық бағытта тәрбиелеудің бір бағыты – елтанулық экскурсиялар жасау. Ұлан-байтақ қазақ елінің мәдени, тарихи жетістіктерімен таныстыру мақсатында республикамыздың заманауи білім беру ошақтарының бірі – Назарбаев Зияткерлік мектептерінде "Туған елге тағзым" патриоттық жобасы жүзеге асып келеді. Осы жоба аясында 1 маусым күні Атырау, Ақтөбе, Қызылорда, Өскемен, Талдықорған, Шымкент қалаларындағы Назарбаев Зияткерлік мектептерінің оқушылары өлкетанулық экспедициямен Қарағанды облысының рухани орталығы болып табылатын
...- Мақала жайында ақпарат
- Көру саны: 467
Көптен күткен жайдарлы жаз мезгілі де келіп жетті. Жаз мезгілінде кітапханаларда әрқашан да тыныштық орнайды, бірақ бұл бізге қатысты емес. Себебі, біздің кітапханашылар оқырмандарды өзі іздеп табады. Маусым айында Жазғы Оқу қаласы өз жұмысын бастайды.
- Мақала жайында ақпарат
- Көру саны: 1074
2015 жылы 26 мамыр күні кітапханада «Ұрпаққа аманат, болашаққа сабақ» атты Өлкетану клубының отырысы өтті.
- Мақала жайында ақпарат
- Көру саны: 524
Қалыптасқан дәстүр бойынша 15 мамыр күні 20.00-де Н.В. Гоголь атындағы облыстық әмбебап ғылыми кітапхана оқырман қауымды есігін айқара ашып, қонақжай қарсы алды.
Кітапхана алаңында Н.В. Гоголь және бір топ ертегі кейіпкерлері көпшілікке, әсіресе бүлдіршіндерге керемет көңіл-күй сыйлады. Ұлттық костюмдер мен әскери форма киген кітапханашылар тобының қолдарына кітап алып билеген флеш-мобы мерекелік кештің рухын көтерді.